ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ διδο?

Μπορείτε να βρείτε τα συνεργαζόμενα καταστήματα μεταβαίνοντας στην κατηγορία «Καταστήματα».

Επίσης, μπορείτε να κάνετε και online αγορές στο www.didocosmetics.gr

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας, μπορείτε να συνδεθείτε στην ιστοσελίδα και να μεταφερθείτε στο ιστορικό παραγγελιών.

Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε στο +30 2310606914 (Δευ-Πα 9.30-16.30) ή να στείλετε e-mail στο info@didocosmetics.gr

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  1. Αντικαταβολή μέσω courier
  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ ΤΟΥ e-shop ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ?

Δυστυχώς, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ?

Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν σε παραγγελίες που αφορούν αγορά από το e-shop (www.didocosmetics.gr). Για να αλλάξετε κάποιο προϊόν που λάβατε στην παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά (+30 2310606914) ή μέσω e-mail (info@didocosmetics.gr ) . Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην διδο cosmetics εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή του (στην αρχική κλειστή συσκευασία) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει ανοιχθεί και δεν έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?

Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.